العودة   منتديات الأسطورة > الاستراحة العامة > الساحة العامة وقضايـا الساعة
 
 
الإهداءات


ازاى تبقى تقيل على البنت وتخليها تموت فيك وفى التراب اللى بتمشى علية

تقاريــر و أخر الأخبــار و مقالات متنوعــة


إضافة رد
 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-13-2007, 09:53 PM   رقم المشاركة : 1
معلومات العضو
Lover death
 عضو جديد 

إحصائية العضو










افتراضي ازاى تبقى تقيل على البنت وتخليها تموت فيك وفى التراب اللى بتمشى علية


 

طبعا كل شبابنا لما تجيلهم فرصة ان هما يتعرفو على بنت بيبقو مدلؤئين على البنت بطريقة

ودة طبعا غلط المفروض ان انت تتقل على البنت لحد ما تخليها تموت فيها وهى اللى تكون ملهوفة عليك

بس فى حاجة ما تقعدش تقلان عليها لحد لما البنت تتبضن منك وبعدين تخلع منك

وعلى رأى المثل

حب البت تسبك سيب البت تحبك

وطبعا الجنس الناعم بيحبو التناكة اوى


اوعى تديلها فرصة تتنك عليك

ولا حتى انت تتنك عليها

البنات لما بيحسو ان هما قدرو يتنكو على الواحد بيركبوة على طول ومن اقل حاجة تلاقية مفرقعالك

ومش الراجل الصح اللى البت تفرقعلة

فا لازم تكون تقيل على البنت علشان ما يتفرقعلكش

والبنات من المعروف عنهم ان هما بيحبو الرومانسية وان انت تكلمهم كتير

اوعى تكلم البنت عمال على بطال كدة يبقى انسى ان هى ها تكلمك

المفروض مكالمة اول لما تصحى تقولها صباح الخير وواحدة اخر النهار وواحدة لما تيجى تنام

كدة يبقى كفاية اوى ورضا

لكن ان انت تكلمها كل 10 دقايق كدة هى ها تحس ان انت مدلوق عليها وها تنفضلك

لو عملت الحاجات اضمنلك ان البنت ها تبقى تحت رجليك وبتموت فى التراب اللى انت بتمشى علية

ارفعو راسنا يا رجالة


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

ازاى,تبقى,تقيل,على,البنت,وتخليها,تموت,فيك,وفى,التراب,اللى,بتمشى,علية , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© , ازاى تبقى تقيل على البنت وتخليها تموت فيك وفى التراب اللى بتمشى علية
All HandBall All The Time

 

Lover death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-13-2007, 10:02 PM   رقم المشاركة : 2
معلومات العضو
hereiam
مشرفة البوم الصور

إحصائية العضو












افتراضي


 

smi:smi:smi:smi:smi:
اكتر شىء بيعجبنى انكم مهتمين اوى بالمراه
ومع زلك بتقولوا نفضلها
انسى ياعمو اول مابنت هتكلمهم هتلاقيه وراها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,

 

hereiam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-13-2007, 11:26 PM   رقم المشاركة : 3
معلومات العضو
imported_Guevara
مشرفه عامه

إحصائية العضو










افتراضي


 

رأيك كدة ؟؟

بس على فكرة كلامك مش صح
انا اللى يكبرلى وينفضلى
اكبرله وولا يهمنى

بس لما انت بتقول نفضو للبنات
مالكو كل مواضيعكو عننا كدة

ممممممم
وجهه نظرbiggrin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,
== == ==
 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,
تملى معاك
معاك قلبى معاك روحى
يا اغلى حبيب
ومهما تكون بعيد عنى لقلبى قريب
يا عمرى الجاى والحاضر يا احلى نصيب


\اجازة لاخر امتحاناتى/

 

imported_Guevara غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-16-2007, 04:06 AM   رقم المشاركة : 4
معلومات العضو
Lover death
 عضو جديد 

إحصائية العضو










افتراضي


 

على فكرة انا مش باقول ان الولد ينفض

ما طبيعى ان الولد لما ينفض للبنت هى كمان ها تنفضلة

انا باقولك ان الولد يتقل شوية صغيرة

لا يكون مدلوق ولا يكون منفضاتى

فهمتو انا قصدى اية

وميرسى ليكم على الرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

ازاى,تبقى,تقيل,على,البنت,وتخليها,تموت,فيك,وفى,التراب,اللى,بتمشى,علية , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© , ازاى تبقى تقيل على البنت وتخليها تموت فيك وفى التراب اللى بتمشى علية
All HandBall All The Time

 

Lover death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-17-2007, 05:40 PM   رقم المشاركة : 5
معلومات العضو
hagar
 عضو متقدم 

إحصائية العضو










افتراضي


 

توبيك هايل
بس بصراحة انا اللى بيتقل عليا بنفضله ومش ببقا حطاه اوى يعني ف دماغى
اه ببقا عوزة اكلمه بس مش اوى اوى يعني
من الاخر وقتها بيبقا وجوده او عدمه مش فارق كتيرمعايا
ميرسي محمود عالتوبيك
تسلم ايدك ياجميل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,
انا ليك ياللى انت بيجري فـ دمى هواك
انا ليك ولا عمرى ف يوم فكرت انساك
I LOVE YOU

 

hagar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-17-2007, 05:43 PM   رقم المشاركة : 6
معلومات العضو
Nice Legend
 عضو جديد 

إحصائية العضو










افتراضي


 

هههههههههههههه
توبيك هايل جدا يا بني
و الله نجم
بس البنت بقا لو هتنفض للي هي عاوزة تكللمه
يبقي هي اصلا متلزموش
من الاخر
ثانكيو يا لورد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,

 

Nice Legend غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-19-2007, 01:09 AM   رقم المشاركة : 7
معلومات العضو
Lover death
 عضو جديد 

إحصائية العضو










افتراضي


 

شكرا يا شباب على المشاركة

بس انا باقول ان الواحد لازم يتقل على البنت والبنات عارفة كدة والتقلان لية حد معين مش لحد لما البنت تزهق منة وتنفضلة

لا انا باقول اتقل شوية صغيرة

ميرسى ليكم مرة تانية

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

ازاى,تبقى,تقيل,على,البنت,وتخليها,تموت,فيك,وفى,التراب,اللى,بتمشى,علية , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© , ازاى تبقى تقيل على البنت وتخليها تموت فيك وفى التراب اللى بتمشى علية
All HandBall All The Time

 

Lover death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-20-2007, 03:19 AM   رقم المشاركة : 8
معلومات العضو
abososo2007
 عضو جديد 

إحصائية العضو










افتراضي


 

يواااااااااااااااااااااااد ياتقيييييييييييييييييييييييييييييييييل
خليك ورانا لحد ماتخربها
ههههههههههههههههههههه
ميرسى مان على التوبيك دا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

ABOSOSO COMMING BACK SOON

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,

 

abososo2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-03-2007, 01:46 AM   رقم المشاركة : 9
معلومات العضو
SaGin
رئيس مراجيح العيد الكبير

إحصائية العضو












افتراضي


 

ياعم شوية عيال تعبانه والله بوظوا علينا كل حاجه وحسسوا البنات اننا واقعين

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,
سجين حتى فى حضنى
غريـب حـتى فـى وطـنى
محروم حتى من انـسـى
مصاب حـتى فى عافيتى
======================
راحل يا دنيا التناقض
بقولك ......


 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,

 

SaGin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-20-2007, 05:25 AM   رقم المشاركة : 10
معلومات العضو
BOLBOL
 عضو متقدم 

إحصائية العضو












افتراضي


 

اة والله فعلا يامعلم
اكرف البت تحبك حب البت تكرفك
مش دا راى معبود الجماهير
طيب ورونا بقى

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


التوقيع

 , www.thelegend.net/vb/ , ط´ط¨ظƒط© ط§ظ„ط£ط³ط·ظˆط±ط© ,

Really I Can't Back Again

 

BOLBOL غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 
 
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
اللي, التراب, التوب, ازاي, تموت, بتمشى, تبقى, تقدم, على, علية, فيك, وتخليها, وفي
 
 
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ازاى تبقى اجمل عند التقاط الصور ؟ ولاء محمد الساحة العامة وقضايـا الساعة 9 11-27-2008 03:12 PM
اتعلم ازاى تعاكس البنت imported_hadeer العب واضحك ووسع صدرك 29 11-18-2008 10:10 AM
ازاى تبقى رخم ورزل olaa& 2190 العب واضحك ووسع صدرك 16 08-20-2008 09:17 PM
ازاى تبقى مميز فى الكافيه هتقولى مكرر هقولك لا ده الجديد hereiam الساحة العامة وقضايـا الساعة 5 07-14-2008 12:02 PM
ازاى تبقى رزل فى المواصلات imported_hadeer أرشيف المنتدى 1 03-12-2008 05:47 PM


free counters
Preview on Feedage: %D9%85%D9%86%D8%AA%D8%AF%D9%8A%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%A3%D8%B3%D8%B7%D9%88%D8%B1%D9%87 Add to My Yahoo! Add to Google! Add to Windows Live

الساعة الآن 11:19 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
جميع المشاركات المكتوبة تعبّر عن وجهة نظر كاتبها ... ولا تعبّر عن وجهة نظر إدارة المنتدى